Alati on nii tore kui omad inimesed jõuavad minu juurde pildistama. Praegu mõeldes kohtusime Eveliniga ülikoolis magistriõppes ja täitsa lõpp mõelda, et sügisel saab 20 aastat sellest kui magistrisse õppima läksime. See oli üks päris pöörane aasta ja kursus meil. Vahepeale on jäänud nii pidusid, koos surfamas käimised, kui ühes surfitiimis 5 naisega olime ja surfilaagrites osalemised, kuidas me Martin Saare juures, kes muidu maalib, surfitiimi naistega pildistamas käisime, suviti Pärnu rannas lastega aja veetmine, kus meil pesad on ning kus Eveliniga Pärnu rand seostub kotitäie hernestega, mida ta oma pesa lähedalt turult hommikul ostmas on käinud või midagi muud head päevaks randa nosimiseks. Randa liigume ja seal kohtume alati ratastega sõites, sest Pärnu ongi koht, kus tulebki ainult rattaga liigelda. Üks vabariigi aastapäeva tähistamine surfitiimi peredega Evelini juures, kus ma kokkasin ning ülisuures koguses tuli Ile Flottante't ehk Lumepallisuppi (kes lapsepõlvest seda veel mäletab) mida sai martini klaasides serveeritud lisaks Cesari salatile mida päris anšoovistega kastmes ka tehtud sai. Minu sünnipäev maakodus, kui taas surfiseltskond külas oli ja kogu õu oli surfikamaga kaetud aga tuult oleks võinud neil päevil pikemalt olla aga selle eest suuremas koguses bunchi tehtud ja kuidas naiste mehed enam ära minna ei tahtnud ja küsisid, kas nad võiksid sinna jäädagi kasvõi maakodu valvama, sest see koht on lihtsalt paradiis. Topus ühine surfivõistluse korraldamine ja võistlemine, kus ma sain algajana kõige viimane olla ning suur osa ranna publikust mulle kaasa elas ning Jaanipäevagi seal koos veedetud, kuna koht ühe teise surfitiimi liikme oma on. Kiviõlis appi minnes vabatatlikuna motoürituse korraldamisel ja seal elava Evelini ämma kallistused ning sealt saadud kartulid. Ja Kiviõli Seiluskeskuses, kui suusatamas käite või suvel seal pargis seiklemas siis restoranisaali laes olevad veinipudelitest lambid on ka minu tehtud (ei ma neid ise ära joonud ei ole). Kalamajas käies seostub see aga alati Eveliniga ning kui Kalamaja kohvikute päevad olnud on siis Evelini hoovist on olnud kohustuslik läbi käia ning nende kohvikusse ikka ka panustada kui nad seda teinud on. Nüüd aga vaatan kuidas meie lapsed ühtmoodi suureks saama hakkavad ja nemad vaikselt oma elu ägedamaid aastaid elama hakkavad. Samas ise oleme alles küll jummlasta ilusad ja noored veel aga kuidagi aastaid vaadetes on pikk ajalugu tekkinud ja on toredaid hetki millele tagasi mõelda. :)

Evelin ükspäev helistas ja ütles, et tahaks nüüd pildistama tulla, et esmajärjekorras Carmenit pildistada, kel on tekkinud mõte, et võiks modellikarjääri proovida. Leppisime siis kokku, et teeme 2h. pildistamise, kus alguses põhirõhk on plika peal ja siis hiljem liitub ka meespere meiega. Pildistamisel selgus, et see oligi Carmenile sõbrapäeva kingiks mõeldud asi.

Siin viimasel ajal on kuidagi kujunenud, et hulgi on emasid, kes oma 15-16 aastastele tütardele on paari tunnise fotosessiooni kinkinud sest siis jõuab paljude eri riietega ka pildistada ja need alati nii toredad olnud ning tasub sellist kingitust ikka ja jälle teha. Kunagi aastate pärast on nede piltide väärtus hindamatu ja täiskasvanuna oma teismeea pilte vaadates saab ikka tõdeda, et küll ma olin ilus, :)